Citymarketing campagne
prinsjesdag

  • Campagne concept

  • Grafische vormgeving

  • Logo design

  • Animatie

Citymarketing campagne rondom Prinsjesdag in Den Haag. The Projects ontwikkelde het logo en het centrale campagnebeeld bij het concept ‘Have a Royal September’. Met behulp van AI-technologie creëerden we een iconische visual gericht op de hoofdzakelijk vrouwelijk doelgroep van deze week vol koninklijke activiteiten. Het AI-model refereert qua kleding en haardracht aan Victoriaanse tijden. Het feestelijke karakter van de week wordt benadrukt door te verwijzen naar de beroemde jaarlijkse hoedenparade op Prinsjesdag. In de centrale digitale uiting gooit ons model vrolijk enkele uitzinnige hoofddeksels de lucht in.

De campagne sluit qua typografie en vormgeving aan bij een andere langlopende Haagse citymarketing campagne die door The Projects is bedacht: ‘Have a Royal Winter’. Bedoeld om dagjesmensen te verleiden tot een bezoek aan Den Haag zijn onder onze art-direction (digital) abri's, online banners, ads en brochures doorvertaald door Stichting Binnenstadsmangement Den Haag en Nouvelle media.

Vorige
Vorige

Five Masters One City campagne Den Haag

Volgende
Volgende

Unikwartier Utrecht City Guide